Nya fina möbler

Japp igår fick jag för mig att jag skulle köpa lite möbler hem hit. Så ringde syrran och övertalade henne att hon skulle följa med (är inte så svår att övertala.) Sen så åkte vi till Skogås och köpte två sängbord så fina!!!
Sen åkte vi igenom hela stan  för att slutligen komma till Vallentuna där ag köpte sängen
 Så nu är det bara tv-bänken som saknas, blir så kanon fint! La upp vår nuvarande säng på blocket och dam it vad många svar man fick, kanske la ut den lite för billigt, men men vi blir av med den idag iaf, skööönt! Måste bara köpa sängben till s'ngen nu så att vi kan sätta upp den nya sängen, Åhh vill åka och handla idag! kanske ska vara sjuk frå jobbet?? hmm nä, need the money!!!! badly!!!

Nä nu ska jag iväg och rida, michis var så snäll att lämna det ansvaret till mig att rida hennes häst medans hon har det skoj i Falsterbo! hoppas att du har det skoj där tjejen! och köp massa fina saker till mig!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0