Bilbesiktning

Mm igår var det dags igen att besikta bilen, tyckte inte att det var så länge sen jag var där, men tydligen var det det.... hmm hade en liten känsla att det inte skulle gå vägen, men man vet ju aldrig...

Hade en trevlig besiktnings man, fick vara med under hela besiktningen och han berättade vad han gjorde och vad han kolla på, rätt så intresant för en som inte vet ett skit om bilar....

Men precis som jag trodde så gick det inte hela vägen, men nästan, var bromsskivan fram som var lite dålig, så ett nerslag...  Så efter det åkte jag iväg först till IKEA och skulle inhandla lite lampskärmar, men som vanligt när man är på IKEA så blir det alltid mer...

Men sen var jag duktig, åkte iväg och köpte nya bromskivor (ska byta båda fram för säkerhetsskull) och nytt oljefilter, ojoj vad glad min lilla bil kommer att bli :)

Nä kanske ska över till syrran nu, så hon får sminka mig, och då kanske hon slutar gnälla att hon aldrig får det... hehe

image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0