Världens bästa pojkvän OCH världens bästa syrra!

Jaha och så var denna jobbiga helg slut =) Känns som om att jag inte har sovit någe denna helg, sååå trött....

Hade stallet i lördags, sen direkt till jobbet, lite strul på kvällen så jag kom inte därifrån förren vid 9 suck... sen iväg till Emma och parta lite, hade super trelivgt, men det blev inge hotellet för min del, nop jag och Madde stannade kvar och snackade lite och hade trevligt, love ya Madde, you go girl! Sen fick man sällskap av killen hem, kom väl i säng vid halv 2, Upp vid halv 7, bröja jobba 7, suck igen... men som tur var har man världens bästa pojkvän som var så snäll och ställde upp med att skussa sin lilla tjej till jobbet. slappade runt på jobbet, mådde helt ok med tanke på omständigheterna....

Sen efter jobbet så slappa jag lite på kvigärde, sen iväg till stallet och ta in hästarna och mata de lite, och som tur vad har jag världens bästa syrra som följde med mig ut och hjälpte till, gick betydligt fortare än om jag vart själv.

TACK!

Så nu sitter jag här i soffan och slappar skönt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0