Höst mys???

Är det dags för det nu? för nu är det verkligen höst, fick ju fan skrapa rutan på bilen idag, mindre skoj, det är ju bara början av september juh! suck....
Men hösten är rätt mysig och trevlig i sig, men jag tycker att den kommer alldeles för tidigt, har ju inte varit sommar äns! men men. bara att plocka fram alla ljus och massa te och mackor! fan kommer bli ännu större =( inge roligt längre, fan dags att ta tag med det snart....

var inne i stan idag och handlade lite för pengarna jag inte har, blev en topp och ett par skor och lite till... ska nog upp igen på torsdag.

Sen var det bara att stressa hem, inge skoj att köra när det spö regnar, men men hem kom man, var och hopp tränade ikväll, gick mkt bättre än sist, han var så duktig.

Sen var det bara att komma hem och äta lite, klippa killens bror igen nu innan han åker tillbax till Kina.

Och nu är dte stor tid att jag går och lägger mig, har saknat min säng hela dagen! (började 6,, så jag fick gå upp vid 5.20 inte skoj...)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0