Irritationsobject nummer 1.....

.... Är tydligen jag, enligt min egna kära mor och min syster....   De klagar över min slarviga stavning här på bloggen, orkar verkligen inte rätt/gå igenom exten när jag har skrivit klart, och då blir det som det blir, orkar inte bry mig så mkt, men men ska försöka anstränga mig lite...

Igår var jag uppe i stan med syrran och Moa, handlade lite saker, till både hemmet och till mig, och lite mat, tyckte inte att det var så mkt, men det gick på över 2000 (?) förstår inte hur det gick till.... konstigt...

Sen var det hoppträning, gick helt ok, han hoppar bra men kondisen är inte lika fullt så bra hihi... lite kondis träning kanske.

Nä nu ska jag åka till jobbet, jobbar hela dagen. suck, orkar verkligen inte...

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0