Keps är den nya skjortan eller??

Var ute i helgen med några kompisa för första gången i Södertälje (första gången för mig iaf...)
Var helt ok, var på Telge Källaren även kallad TK tydligen. var helt ok, fräch lokal och bra priser på drinkar och goda! mkt viktigt det där.

Vi var där rätt så tidigt så man såg rätt så bra vad det var för folk som kom. och nästan alla killar som kom hade keps på sig, VARFÖR??? kallt, coolt, vill dölja sin flint? ja frågorna var många.

Märker skillnaden mot Sthlm, där ska alla killar ha skjorta och se så snobbiga och rika ut som det bara går, medans i S-tälje gömmer sig killarna bakom en keps...? hehe jaja

Ett annat "problem" var att jag kännde mig gammal, har aldrig kännt det förut, inte på detta vis, men ack så gammal jag kände mig i helgen, alla var så små. iaf killarna, det var inte många där som var över 19 tyckte jag. och sättet, allt kännes bara så barnsligt på någe sätt, vad händer med mig? har jag redan kommit in i nån slags ålders noja???

Vill inte det, tycker ju endå att jag är rätt så ung, men har man väl börjat tänka på det, ja då är det inte så lätt att radera.....

Kommentarer
Postat av: mari

hej kommenterar på detta inlägg också så är det större chans att du ser det jag skriver ;)
jag sökte efter fjordingen Bento så kom din blogg upp :)
Hans mamma står hos mina grannar så jag tycker det vore roligt att få veta hur Bento är då jag vart skötare på Bibban ett tag :)

Har du nå fler bilder på honom? Du får gärna adda mig på msn, [email protected]
om du har någon, annars går det bra att maila. Hoppas du ser detta!

2008-02-13 @ 21:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0