Shoppoholic


Det är illa, riktigt illa. åker till kina om mindre än en vecka och där vet jag att jag kommer att shoppa gärnet, shoppa med det megastora S:et, men ändå måste jag åka in till stan och slösa alldels för mkt pengar på kläder och skor. Men det var ju sådanna saker som jag behöver som jag vet inte inns si kina (övertalar mig om det iaf!)

Blev väl kanske inte så mkt, ett par jeans (har bara typ 20par, varav hälften jaginte använder...) och ett par stövlar, ett par bruna, sååå fina, lite stora i benen mend et skiter jag i, har letat efter sådanna i flera år och aldrig hittat några! men nu så har jag ett par och behöver inte leta mer =) Sen har jag hittat ytterligare 2 par stövlar som jag bara MÅSTE köpa!, david blir tokig på alla mina skor och tycker att alla ser likadana ut, ska påminna honom när han köper tv-spel och andra onödiga saker....

Ikväll är det melodifestivalen och jag kan inte bestämma mig för vem jag vill ska vinna, det stå mellan Charlotte och Sanna, bådas låtar sär såååå bra men endå så olika, blir tufft.
Ska till Helén oxå så det e bäst för henne att hon har tv:n på för jag ska dit vid 7 och M.festivalen börjar 8. pressat schema ;)

Just det, tack Steffi för en trevlig fika, var så roligt att träffas igen, vi gör det alldeles för sällan!!!

Bye for so long! (?)

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Norrby!
Hur är läget med dig? Synd om din lilla kisse, hur länge hade du haft han? har också startat en blogg nu: http://lisaolofsson.blogspot.com/.
hoppas vi får ses snart och festa lite?
kram

2008-03-17 @ 22:45:31
URL: http://lisaolofsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0