Nästa station - England och Andrea :)

Nu är det inte lång tid kvar tills dessa att jag åker. Ska bara äta klart frukosten och sen gå igenom packlistan en snabbis, vill ju inte missa att ta med någe :)

Så min resa börjar med att platet lyfter 09:40 och jag är framme vid min slutdestination vid 17:25 Ett antal timmar på vägen alltså....

Fortfarande lite små nervös över allt bussåkande, eller inte att åka buss utan att hitta till dom, kommer vira bort mig ;) Haha, just det i England heter buss tydligen inte Bus som man lärde sig i skolan, nej nej det heter Coach ?!?! De är allt roliga där borta ;)

Nä skynda sig lite nu, för snart måste vi åka hemmifrån, vill inte missa planet.

Får se om jag bloggar någe därnerifrån, om inte så ses vi om ett par dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0