Nu är den nästan helt här!

Vår, det är VÅR i luften nu! Helt underbart! Var ute i stallet och red. Hade tänkt att rida i ridhuset men det var så underbart väder ute och varmt! Så det var bara att rida ut! Hade bara västen på mig och det var nästan för varmt! Får ta av mig en tröja nästa gång! Hoppas bara att vädret/värmen håller i sig!

Amadeus var för övrigt helt underbar idag oxå! Vi kunde till och med rida förbi en traktor som hade motorn igång. Han brukar i vanliga fall flyga iväg vid den första åsynen av en traktor, men han gick så fint förbi, tittade lite på den men inga större hopp och skutt! Undrade ett tag om det verkligen var Amadeus jag satt på, så lugn var han :) Älskar den pållen! Han tog ut det i galoppen istället, i form av ett litet skutt. Han njöt väl oxå av våren som är påväg!

Nä iväg till jobbet snart, mindre skoj att stänga idag med tanke på att jag börjar 6 imorgon bitti... Men först ska jag kela lite med Mini som håller på att buffar på mig.


Amadeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0