Tävlings time :)

Idag var det dags igen då. Tredje tävlingen för mig och Amadeus. blev fört en clear round på 90cm, som vi klarade galant :) Sedan var det debut (tillsammans...) i 1 meter. Det gick mkt bättre än vad jag hade trott. Känndes riktigt bra. Blev dock lite för ivrig och sneddade lite väl mycket på sista hindret i omhoppningen, så vi fick med oss en bom.... Annars skulle det ha blivit placering för oss. Surt...

Under hela dagen hade jag super coachen Michis med mig. Hon var duktig och påpekade både mina vriset och mina fördelar :) Sådant tycker vi om!


Fick äran att mocka hela stallet efter det att jag kom hem. Så inte förrens vid halv sju varjag klar i stallet och kunde åka hem.

Var duktig och körde transport för första gången också. Måste berömma mig lite för att det gick bättre änvad jag trodde. Gick till och med bra när jag skulle backa :D

Nä vara lite social hos syster nu som springer runt med dammsugaren i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0