Trötter

Sitter här i soffan (igen...) som en annan potatis... Är så trött, men samtidigt pigg :S

Har jobbat idag 6-15. Rätt så skönt pass nu när det är så ljust på eftermiddagarna :) Hade fullt upp hela dagen. Känndes inte som att jag blev klar med allt som jag borde ha gjort. Får ta igen det när jag jobbar på lördag...

Vart ute i stallet oxå. Idag stod klättring på schemat. Men klätterbacken som vi gick till var lerigare än vad jag hade trott. Så vi klättrade runt i alla möjliga backar som vi hittade :D

Maten står i ugnen och väntar på att bli klar. Är hungrig!

Får se vad kvällen har att bjuda på. Om man förflyttar sig någe från soffan eller ej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0