090802

Sitter här hemma och slappar och njuter välförtjänt av ett glas vin :D

Började dagen med att jobba. Mindre skoj. Var lite trött efter gårdagens balkongslappande hos Maria. Hon har fått en superfin lägenhet *avis* Satt på hennes fina balle och åt lite pizza och drack lite vin. Sen drog vi vidare till soffan, där jag senare somna...

Efter jobbet så drog jag direkt ut i stallet. Först red jag Keepen som jag tycker om mer och mer för var dag som går. Han är så jäkla mysig att rida. Synd att han inte är en hopphäst bara... Men det är ju alltid skoj att galoppera för fullt runt fälten ;)
Sen blev det lite mer seriös ridning på Amadeus i paddocken. Fattar inte varför han ska vara så mjuk och fin i paddocken och superstark och dragig när man rider ut?!?!

Blev även en liten sväng över till landet och hälsa på där lite. Blandade till dem en varsin liten drink och lite tillbehör. Själv fick jag nöja mig med lite grappo...

Nä nu ska jag nog gå och lägga mig. Ska ut och rida två hästar imorgon. Måla om huset på landet och sedan dra på bio på kvällen med mina brudar :D


Keepen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0