Så var man hemma igen då

Nyss hemmkommen efter min lilla bilresa igenom halva Sverige. Ingen hitt att köra själv 54mil :( Tur att man hade sitt kaffe och musik på HÖG nivå!
Tog mig ca 5½timma att åka hem inkl stopp. Men jag kan inte påstå att jag körde lagligt så ofta ;) Men en sak har jag märkt, att köper man en Audi så får man en blyklump på köpet. Fy fan vad fort dessa bilar går. Såg man en bil närma sig i backspegeln i full fart, jo visst fan var det en Audi då...

Men men hem kom jag till slut. Ringde och terrade diverse personer både på dit resan och hemresan. Har man tråkigt så har man.

Saknar redan Michis. Tycker inte att det är skoj att hon ska vara borta i 2 år :( De kommer att bli 2 seeeeega år :( Men jag får ta många turer ner :D

Ne sova nu. Skönt att ligga i en säng och inte på en platt luftmadrass....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0