Härlig weekend-helg

Mer sådanna helger vill jag ha :D


Har haft det kanoners! Ätit massa gott och då menar jag MASSOR!!! Var mätt efter förrätten och då var det 3 rätter till som skulle ner... Men har man stor mage så har man ;)


Var på Färna Herrgård med darling. Det var min födelsedagspresent! Så det var romantik för hela slanten! Jätte mysigt och fint rum med Kyld champange, massa fruk och choklad framdukat på rummet när vi kom :D Sedan hade vi privat jacuzzi bad i en halv timma. Bara jag och darlingen och varsin fruktdrink.


Det blev även lite thé buffé efter det :D Ännu mera gott. Sedan på kvällenn blev det den kanongoda 4-rätters middagen med avslut med kaffe och gott uppe på vindsbaren, sååååå mysigt. Självklart var det en supergod och bra frukostbuffé på morgonen efter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0