livet på landet...

Det är kalllllllt, brrr fryser, eller inte så mkt nu, var värre förut, nuhar jag hela 16 grader :D

Veden tar slut snart och mina "kubbar" jag köpte som skulle vara varmare och brinna längre är inge bra, det blir ju aldrig VARMA!!!! vill ha värme!!!

Sitter i soffan med mjukisbyxor och raggisar, långärmat och kofta, insvept i ett täcke och pricken över i:et en mössa :D Hehe Precis ätit varm soppa, ska väl göra lite hett the oxå. Måste få igång värmen innombords.

Imorgonär jag ledig men ändå har jag hundra saker att göra, suck. Så mkt att göra så lite tid. Men på lördag kommer Andrea till mig och på söndag/måndag kommer min Michis!!!!! Ska bli helt underbart att träffa dem båda!

Förresten om det är någonsom har lite ved tillövers så är jag gläjeligen glad att ta emot :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0