Vidriga kunder

Japp, jag trodde inte det var sant när Tobbe gick och frågade Pillan "är detta vad jag tror det är?" och ja det var det. Det är någon som har skitit inne i butiken. Hur f*n tänker folk igentligen? -oj jag hinner vist inte till toan, jag sätter mig här???-

Kollade igenom säkerhetskamerna och kollade om vi kunde hitta boven i dramat. Men tyvärr gjorde vi inte det. inte vad jag vet iaf, gick hem innan de tittat klart...

Nä tänkta på annat nu. ska iväg och träna strax, styrka ska det bli idag. har igentligen ingen ork. men om jag inte gå så kommer jag bara sitta här i soffan och äta upp resterna av min Ben&Jerry glass... rätt så frestande men nej, först träna sen möjligtvis så tar jag en liten smakbit när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0