Första tävlingen, Första Nollan :)

Japp idag har jag och Amadeus varit ute på våran första gemensamma tävling. det var i Björkvik, en vanlig clearround på 90cm, lagom att börja med.

Allt gick bra. Han var så lugn och snäll, förutom på ett hinder på framhoppningen, då han var lite seg och jag tänkte trycka av lite tidigare, men det ville inte han, så jag hamnade lite på halsen och han fick då PANIK, så han stack åt sidan och jag damp ner i backen. Aj sa rumpan...

Inne på banan gick allt bra. Kom lite konstigt på några hinder men inget som inte underbara Amadeus fixa :) Så duktig och fin pålle, så glad att jag får ta hand om honom :)

Så efter en felfri runda och en rosett rikare var det bara att åka hem igen. Får se när nästa tävling blir. har ju fått lite mersmak nu :)

Nä in i duschen och sen äta och så iväg till jobbet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0