Dimonds R a girls best friend

Eller iallafall kläder... Har precis skickat iväg en beställning på diverse kläder, bland annat 4-5 klänningar :D Så nu är det bara att vänta tills de kommer till mig!!!

Annars så har helgen vart lugn på shopping fronten ;) I fredags skulle Michis komma över och äta lite kräftor och dricka lite vin, men det blev lite mer än bara vin ;) Så trevligt så. Och det var inte bara Michis som kom. Fia, Maria, Martin, David, David och Daniel var oxå här :D Hade verkligen trevligt. Kan dock inte säga om mina grannar tyckte detsamma. Men de sa iaf inget...

Sen i lördag var det jobb. Mindre skoj, men det gick. Sedan var det grilning hos Robin. Mm gott det var men ack så trött jag var :( åkte hem vid 12 för att bli väckt vid 1 för att åka och hämta David som ville hem, suck....

Skulle vart iväg på tävling med Michis idag men hon mådde inge vidare, stackarn. Så det var ut i stallet och rida för min del och sedan iväg på kalas :D Alltid gott med tårta ;)

Nä äta lite riktig mat nu kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0