När musten går ur en....

Känner mig verkligen mer död än levande. Orkar knappt göra något längre känns det som. Idag fick jag äran (igen) att börja vid 6. Vilket jag gör hela veckan förutom imorgon då jag får sovmorgon och behöver inte infinna mig på jobbe först vid sju TJOHO! hehe

Direkt efter jobbet så skulle jag ut till stallet. Men min lilla bil vägrade att starta och Stefan hade inga startkablar (vad är han för chef igentligen...? ) Så David fick komma ner och lämna över sin bil :D
Idag var det hoppträning som gällde. Gjorde diverse övningar och allt gick galant! Skit skoj! Sen var det roliga kvar, plocka bort alla hinder... :(

Nä nu har jag vart och hämtat min bil och lämnat den så att denkan få lada upp sig. Så imorgon blir det cykeln till jobbet, får se om jag kommer ihåg hur man cyklar, var ju ett tag sedan. Så jag ska nog gå och lägga mig snart (mm lite tidigt men jag är TRÖTT!!!) så jag orkar med min cykeltur imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0