Längesedan...

Det var inte igår direkt jag skrev något här i bloggen... Kan bero på att det har hänt en hel del mindre roliga saker på sista tiden. Saker som man inte kan skriva om här, tyvärr. Är bara så fruktansvärt irriterad och besviken. kort sammanfattning... Men rättvis.

Hur som helst. I övrigt har det inte hänt så mkt. Mest jobbat hela tiden. Var och tävlade i Lördags. Gick helt ok. Ett nerslag i första klassen och en avramling i andra :p typiskt, han känndes så super fin och vi kom bra och allt på alla hinder. Suck men men inte att göra mkt åt. Nöjd med dagen var jag iaf.

Nä gå och lägga mig nu och hoppas att allt löser sig snart. Förstår inte varför jag ska haka upp mig på saker som jag inte borde bry mig om. Visste om att det händer, men inte att det skulle hända mig. FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0