Vilken helg!!!

Har haft en fullspäckad helg! Har haft så jävla roligt! I Lördags var det först jobb fram till 3. Sedan var det lite nationaldags firande ute på kvigärde med god silllunch :) Sen var det iväg hem och byta om och sätta på sig ett ansikte. Så iväg till syster och lite förfestande. Kollade på skandalmatchen mellan Sverige- Danmark. mindre skoj...

Sen ISHALLEN!!! tjoho där var det party! och jag var snyggast av alla ;) Hehe hade det riktigt roligt och trevligt med tiden gick alldeles för fort! Sen var det bara att knata hem, barfota....

Söndagen blev inte den slappo dag jag hade hoppas på att det skulle bli. Istället åkte jag och Andrea ut till stallet och städade :( Inget jag rekomenderar "dagen efter"

Iväg till jobb nu. Sen SOVA ikväll! Längtar redan

Kommentarer
Postat av: malin

Hey sunshine! Såg aldrig dig på ishallen! Eller gjorde jag de? =) Puss & kram.

2009-06-09 @ 17:36:11
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0