090304

Idag är jag ledig och det känns väldigt skönt! Blev dock ingen längre sovmorgon, men jag känner mig lagom utvilad. Sitter i soffan nyduschad med datan i knät :)

Sitter och kollar lite resor. Är så sjukt sugen på att dra till Paris. Vet bara inte när, gärna när det är lite varmare och billigt att flyga (kostar just nu 550kr ToR, men det känns som att man kan få det billigare, ja jag vet. är snål men jaja...)

Ska väl sätta igång och göa iordning mig. Ska med tåget upp till stan och kolla lite i affärer, se om man hittar någe skoj till en sälv och någon present till Michis. Ska även ha en liten date med mammsen :)

Nä iväg och på med lite kläder kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0