Detta var ingen bra dag...

Det började med att det var väldigt svårt att komma upp ur sängen. Den liksom bara krama fast en, gick inte att komma loss helt enkelt. Men efter många försök så lyckades jag. Så det vara bara att göra sig iordning och gå ut till bilen för att åka till jobbet. MEN bilen ville inte starta, suck, då var det bara att power-walka till jobbet för att inte komma allt för sent, suck.

Väl på jobbet så flöt det på rätt så bra.
Efter det kom Älskling och hämtade mig och sjussade ut mig till stallet, där jag och Michis skulle hoppa lite. Och det gick ta mig f*n inte. gick inge bra. Kanska på någe hinder men i det hela stora så gick det SKIT!

Så nu sitter jag här hemma i soffan. Var till och med för seg/lat/trött för att träna, inte bra.

Nä en kopp te och litet samtal till mammsen sen blir det nog sängen :) Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0