Helgen som var

Har vart lite dålig med att uppdatera bloggen under helgen och det har jag fått skäll för...

Så helgen började med lite Margaritas drikande hos mig på lördagkvällen. Tillsammans med Schlagerfinalen. Som för övrigt var klockren, eller i alla fall Måns min när han insåg att svenska folket svek honom. Den minen var oslagbar, fan vad jag garva. Annars kan man väl sammanfatta finalen som annorlunda. Har aldrig varit med om någon så spännande final,  man hade ju verkligen inte en aning ett tag där vem som skulle ta hem allt. Men resultatet var, ja intressant.

Söndagen bestod av en hel del slappande. Var uppe och kollade på vårat hus som vi vill köpa. Är så sugen på att skaffa hus nu. örjar bli trångt  i ettan...

Sen var även Michis här på kvällen och vi mumsa i oss massa Pizza och chokladformage :) mm gott men mättande :)
Tittade även på filmen Twilight. Som var enormt bra! En film jag verkligen kan rekomendera. Hoppas nu verkligen på en uppföljare.


Robert Pattinson är rätt så snygg i denna film, lite skillnad från Harry Potter-filmerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0