Jävla Gnesta vårdcentral!

Japp hatar dom verkligen HATAR! Idioter! Men det var väl inge nytt...

Ringde dit idag för att jag måste få ett sjukintyg till jobbet. Eftersom jag tydligen inte kan jobba med min idiot till fot. Men eftersom jag fortfarande är skriven i Sthlm så får jag inte gå till dom!? Jaha nähe sen när? Har vart där förut!!!

Så jag får väl åka till Mölnbo då. De ligger ju iaf i Sthlms län, så slipper jag åka upp till min doktor i stan, som för övrigt är de bästa doktorn! Ingen slår honom! Åker hellre upp dit än går till idioterna här nere! Sååååå irriterande? Hur lån tid kan det ta att titta på en fot och skriva ett intyg? Tydligen super svårt! Men att operera folk alkoholpåverkad kan man tydligen göra!?

Fick iaf en tid i Mölnbo nu iaf. Tack för det! De hade 10 min över nu i eftermiddag:)  Nu ska jag bara försöka hitta dit. Tur att Mölnbo inte är så stort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0