Snyggaste solbrännan än så länge...

Vart på hopptävling med Michis hela dagen. Gick riktigt bra för henne. Tyvärr så fick hon ett pet i båda klasserna, men det var bara otur. För det såg riktigt fint ut!

Var rätt så skönt väder idag, men det var lite blandning av sol och moln, så antingen frös man eller svettades.
Sen så dammade de det en hel del. Så för att skydda mig från diset som blev och allt damm från banorna så gömde jag mig bakom mina solglasögon, och det har jag nu fått sota för.... När jag kom hem och såg mig i spegeln så ser jag att jag blivit lite bränd i ansiktet FÖRUTOM där jag haft mina glajer.... Så jag är hel VIT runt ögonen.... Illa, men det är bara att hoppas att det lägger sig tills dess att jag ska jobba imorgon.

Nä laga lite mat kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0