Städtant

Var som  sagt hos Michis igår. Blev inge målande, men det blev desto mer diskande... Medans Michis gick runt och skurade rent alla möbler så stod jag och diskade porslin.

Sen var vi uppe i Michis rum och hin rensade ut ENA garderoben som va full med jag ve inte vad! Så bar vi över lite saker och gjorde iordning. Så nu ser det lite mer hemtrevligt ut :D Mkt lila.

Blev även kvar där på middag. Mm gott var det och vi fick glass och jordgubbar till efterrätt, Me Like!

Sen blev det rätt så mkt soffslappande framför TV:n Tror jag somnade till lite då och då, men jag var inte ensamm :)

Åkte hem strax innan tolv. Med ett lyse på bilen (måste ta och byta det snart...)

Nä iväg till stallet nu och sen jobb till kvällen. blää...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0