Tuff torsdag

Idag var det rätt så jobbigt att gå upp. Kom hem vid halv elva igår. Var tuffa 5km att springa och de satte sig sina spår i mina stackars ben, för att inte tala om mina höfter. Kännde mig genast 50år äldre...

Jobb dagen gick i alla fall fort. Nästan för fort, men det var bara bra. Michis kom och hämtade mig efter jobbet och vi for iväg upp mot stan. Först lite Bauhaus och kakel inhandling och sedan till Hööks där jag lämnade tillbaka en trasig grimma och köpte nytt schabrak på rean :) Och sist men inte minst IKEA.
Var där ett antal timmar. Mesta tiden var vi vid tygavdelningen. Michis skulle ha gardiner och var tvungen att kolla igenom allt. Sen när hon tillslut hittar ett tyg hon vill ha så finns det inte. Hon funderar seriöst på att klippa sönder en av de färdigsydda provgardingerna för att få sitt tyg. Som tur var tog hon sig samman och köpte ett annat tyg istället.

Sen var det raka vägen hem efter lite felkörning i rondell. Michis vet inte skillnaden på vänster och rakt fram ;) hehe

Ne kolla klart på Tv sedan SÄNGEN!!!!!


Ps. Nu har jag en transport tills på lördag så nu är allt klart! Here we come!!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0