14 November

Dagen har jag tillbringat på Ikea, liksom hälften utav Stockholms befolkning...

Blev en hel del hängande och flängande, men jag tror jag fick allt som jag hade tänkt och lite därtill. Fick iaf min fina soffa som jag ville ha, och det var dessutom nersatt i pris! Me like!!!

Men som vanligt när man går på Ikea så blir det så mkt dyare i slutändan än vad man hade tänkt sig. Vilket mitt konto inte gillar. Men men, fint blir det hemma iaf :D

Ikväll har jag vart hos syster. Slappat och tagit det lugnt samt ätit onyttigt, vilket jag bara har gjort alldeles för mkt den senaste tiden :( Måste ta tag i mina matvanor inna jag börjar rulla fram...

Nä hoppa i säng nu kanske. Stallet och hästarna väntar imorgon bitti :( Så det blir till att kliva upp i ottan. Ska ävan fixa iordning i huset imorgon. Sovrummet ska bli helt klart iaf :D


Min fin fina soffa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0