Baka baka liten kaka

Som de flesta vet så fyllde jag år i Fredags :D

Men eftersom jag är mitt uppe i flytten så ska jag ine firas förrens nu på lördag. och då ska det bjudas på massa gott :D Så det är bara att sätta igång på engång med allt bakande.

Har som vanligt tänkt mig att göra lite cupcakes (ja det är muffins på engelska Andrea...) och nu har jag hittat det bästa fatet! Set ut som ett träd! Så fint, så nu håller vi tummarna att jag får det senast fredag, har ju inte haft sådan tur med internet ordrar på senaste tiden direkt...


Mitt nya fina muffinsträd :D


Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha! Jag visste väl det!! Åhh.. nu är jag sugen. Lovar du mig en massa julgodis när jag kommer och hälsar på? dina kolor e ju de bäääästa! loove u! miss u! xx

2009-11-16 @ 18:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0