Happy birthday to me!!!!!

Tjoho äntligen är denna dagen här. Som jag har väntat. Igentligen vet jag inte varför? Vill ju inte bli äldre direkt. Men kanske för att jag tycker om att vara i centrum för en gångs skull. På min alldeles egna dag :D

Har dock inte gjort så mkt roligt idag... Men lite ;)

Har:
*Städat
*Tvättat
*Manglat lakan 
*Sjussat syrran till jobbet
*Träffat en gammal vän som jag inte träffat på 3 år :D Mkt trevligt!
*Fått sjukt massa sms- och samtals gratulationer!
*Målat i huset
*Haft sönder en ruta i huset :(
*Flyttat över massa saker till huset
*Bäddat rent
*Power nappat
*Duschat
*Fixa mig inför kvällen (eller snart iaf...)

Så snart ska man iväg med massa nära och kära till Trosa för en trevlig middag! Sett fram emot det hela veckan!

Imorgon drar vi till Ikea, alla tycker att det ska bli sjukt roligt förutom mitt samvete och konto... Men men pengar är till för att spenderas ;) (inbillar mig det iaf....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0