Redan stressad inför helgen och det är bara måndag...

Nyss hemmkommen från vetrinären med Mini. Nu är hon friskförklarad och slipper massa vidriga tabletter nertryckta i halsen och äckliga ögondroppar. :D

Skulle ha åkt ut till huset och fixa lite. Hann inte så mkt igår pga att tävlingen tog lite längre tid än vad jag hade trott/planerat. Men när jag pratat med älsk och frågar lite saker så säger han att han har nyckeln till huset :S så jag kommer inte in :( Så det blir till att försöka planera in hela veckan om vad som ska göras och när. Min tanke var ju att flytta in till helgen. Får se hur det blir med det...

Blir nog Ikea både fredag och lördag för min del. Tur att man får lön på fredag, synd bara att det redan är "slut"...

Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Hoppas du har en jätte bra födelsedag! Grattis från oss i Peking

2009-11-13 @ 17:25:01
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0