Rör på fettet kvinna!!!

Jag bara sväller och sväller... Trycker i mig det ena goda efter det andra och döljer konsekvenserna under alla härliga höstkläder :D kanske därför jag gillar hösten så mkt. Man kan ha på sig massa kläder och inte behöva känna sig så avklädd och naken. Man kan gömma den ena valken efter den andra under alla kläder och ändå se snygg ut! You just have to love it :D

Hur som helst. Vart ute hos Erikssons och fikat och haft trevligt med två galna hundar som lugna ner sig lite allt eftersom. Vill flytta NU!!!!!

Nu är jag hos syster och vi ska strax gå ut och gå. Behövs. Har inte kunnar komma igång med träningen än vilket SUGER! Antingen är man sjuk eller så har man ont någonstans. Men snart så ska jag börja träna, snart...


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är inte fet underbara kvinna! Men kom med oss och träna snart!!!!!! :)))

2009-10-08 @ 20:53:58
URL: http://honungens.blogg.se/
Postat av: Maria

Ändrade mig, fettsugning gumman!

2009-10-11 @ 01:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0