We are the champion WE ARE THE CHAMPION!!!!!

Gårdagens tävling var en riktigt höjdare!!!!

Kännde mig som vanligt lite små nerrvös innan. Och sen att det blåste storm gjorde inte saken bättre... Amadeus som i vanliga fall blir tokig så fort det ä något som fladdrar eller låter, rörde inte en fena igår för all plast från ensilagebalarna som fladdrade fritt i vinden.

I första klassen 1.05m, Så känndes allt bra. Fick ett riktigt bra tempo och var felfria i första fasen :D Sedan var det dags för omhoppning. Tog lite väl stora svängar, vissa var planerade medans vissa blev ändrade under ritten pga funktionärer... Men det gick iaf bra. Efter att alla ridit klart så visade sig det att jag hade blivit 2:a. TJOHO!!!

Andra klassen gick oxå bra. Fick dock ett ner i andra fasen. Näst sista hindret... typiskt, men det räckte iaf till en  4:e plats!

Så jag kom hem med två fina rosetter och två fina schabrak!

Super nöjd med dagen! Och bara älskar min häst!!!


2:a placering i 1.05m


4:e placering i 1.10m


Kommentarer
Postat av: Fia

Hejja hejja! världens bästa syrra =)

2009-09-28 @ 19:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0