Hemma igen.

Nu är man hemma igen efter en liten semester i Kina. Och jag längtar tillbaka. Tycker det är sååå tråkigt att komma tillbaka till verkligheten när man var varit borta och haft det skönt. Har givetvist saknat nära och kära och mina missar, men det är typ det....

Hade det riktigt skönt i Kina iaf. Var nere på Hainan först och bra njöt av solen och värmen. Brände mig inte alls som förra gången, men nu hade jag dessutom solskydd 30 som jag var flitig på att använda ;) Blev en hel del slappande på stranden. Mycket god mat. Trevliga kvällsaktiviteter iform av lite kortspel och öldrickande. Är ingen större entusiasm av öl, men när man är utomlands och runt 30 grader så kan en kall öl inte vara så fel, och sedan att den bara kostar 4kr gör ju inte saken värre :D

provade även på att surfa iår. Riktig surfing men en RIKTIG bräda! Så jävla skoj, men ack så svårt! Fick ett antal fina brännmärken efter brädan både på armar och fötter! Men vilken känsla att glida fram på vågorna :D!

Har ju givetvist även vart i peking och shoppat. Tror jag inte har handlat så här lite någonsin i Kina. Eller lite för att vara mig. Fyllde ju ändå en hel resväska med 23kg.... Ska lägga upp lite bilder på mina fina fynd när jag laddat upp lite bilder.


The surfing gang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0