Inne på dag 2

Har varit ute och sprungit nu igen. Orkade med ett pass idag oxå. Men jag måste säga att det börjar kännas i benen efter styrkepasset igår, så det var ju inte så roligt att springa idag med värsta träningsvärken. Men det gick. Kom runt hela rundan utan att stanna. Måste säga att det är j*vlans massa backar på min lilla runda. Man hinner knapt återhämta sig efter den första förrens nästa kommer. puh... Men man känner sig desto duktigare efteråt.
Ska ju vara med i vårruset iår igen (om jag kommer ihåg att anmäla oss...) och man vill ju gärna orka lite. Det är tur att man har en vilja iaf, annars skulle jag nog aldrig orka.

Tycker inte att det är så jävla roligt att springa igentligen, men de säger ju att de ger resultat och det är ju det jag vill ha. Så det är bara att offra sig ca 30 min om dagen.

Nä snart kommer mamma och pappa och då ska jag bjuda på kladdkaka, som jag ska äta med gott samvete ;) Sen blir det jobb.

Kommentarer
Postat av: annie

härligt att du har lite träningsvärk i benen...

det ska kännas, då vet man att man gjort rätt och att det tar lite...hoppas vi ses igen på gymmet, då får vi hänga på lite mera vikter... ;)

2010-04-25 @ 21:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0