Nu ÄR det vår!

För idag har jag bytt däck på bilen. JAG har BYTT! helt själv. Är så stolt över migsjälv :D Åkte till gummiverkstaden igår och frågade efter mina däck som skulle ha kommit i början av FÖRRA veckan.... De hade tydligen vart där sedan dess oxå. De hade bara glömt bort att ringa mig :S Jobbigt. Men men hur som helst nu sitter de på bilen! Och jag passade även på att damsuga bilen när jag kom hem :D Nu är det bara utsidan som ska fixa. Får bli imorgon.

Hoppas på fint väder imorgon. Ska förhoppningsvis fika med Matilda och Malin om ingen av dem bangar. Ska bli trevlig. På kvällen ska jag även ha grillpremiär! Tjoho! Snar är det väl även sommar! Längtar!


Ps. Jag har anmält mig till Vårruset. Så nu ska det bli springa av! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0