Projekt Lennon

Japp idag tänkte jag att det är bäst att ta upp ridningen. Saknar den som fan! Så nu ska jag sätta igång med att rida lilla Lennon (som blivit stoooor) Men vi börjar med att longera honom några gånger först innan jag sitter upp. Behöver ju inte utmana ödet... Men han var så duktig så. Lite svårt att gå på en rund volt hela tiden. Han hitter små "hörn" där man kan gena lite :D Så söt.

har även hunnit med att träna ett pass på gymmet. Idag var det jag och gammlingarna. Känns skönt att träna på mornarna när det inte är så mkt folk.

Städa lite här hemma nu inför kvällen och sedani väg och tvätta bil och sist men inte minst hämta Matilda och sedan bege sig för en liten fika stund!

Trevlig Valborg på er alla om vi inte hörs någe mer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0