Så skönt att äntligen vara igång!

Imorse var jag på gymmet kvart över nio. Körde ett passa på ca 1,5 timma. Känndes riktigt skönt! Fick även sällskap av Annie. Alltid roligt med sällskap! Känns mkt roligare och lättare. Ska bara försöka hålla i detta nu. Men det känns riktigt roligt! Efter träningspasset så blev det en god sallad från Stopp innan jag och älsk begav oss för att kolla på fotbollsmatch. Felicia och hennes lag spelade. Vann med 2-1 Bra jobbat!!!

Har sedan suttit hos svärföräldrarna och hunnit med både en fika och lite lunch. Mycket trevligt. Sitter nu hos älsk och slappar. Ska väl dra mig hemmåt så småningom. Får se vad kvällen har att bjuda på, lugn blir det iaf, får se om man har någe sällskap.

Längtar efter lite semester nu! så jag hoppas att det inte blir några fler askmoln, vill verkligen till England och Andrea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0