The bottom is nodd....

Idag fick vi reda på vilka schemaändringar det blir på nya schemat. Kan kort och gott samanfatta mitt schema med SKIT! Helt jävla värdelöst. Visst fick lite mer tider, men det känndes som om att mestadels var kvällar. SUGER!  Fick visserligen komplimanger för att jag är duktig och tar tag i saker, ser till att det blir gjort och att det är ordning. Men med de orden och mitt schema så känndes det mer som "Du är ju så duktig på att städa och plocka undan, så du kan ju städa efter alla andra när de gått hem så att det är fint dagen efter"  Suck... kanske ska sluta vara så ambitös...

Men det var tydligen inte bara jag som tyckte att nya schemat var rätt så misslyckata. Kändes som att mer än 90% av alla tyckte att det SÖG! Tycker synd om somliga som känner sig helt totalt överkörda. De tycker att det är lättare att bra gilla läget än att säga någe, för de kommer ju iaf inte att ändra på schemat. Så borde det verkligen inte vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0