Busy day

Idag har jag bokstavligen bott i bilen! Innan jag gav mig ut på vägarna så skrev jag ut en liten karta från datan över området. Sedan satte jag mig och markerade alla platser som är bra att komma ihåg. Så man fick en liten överblick över vart allt ligger :D Så idag blev det inge vilseåkande :D

Vart och fixat mitt social security number, vart på banken och hämtat ut lite pengar. Hämtat kläder på dry cleanen, handlat mat. fixat med hundarna. tvättat och bäddat rent i A's säng.

Just det var ju ute och sprang en halv timma i morse oxå. Puh det var jobbigt i denna värme. Men runt kom jag!

Nu sitter jag och slappar lite innan jag ska iväg och hämta A. Ska leka lite vid skolan efteråt oxå innan vi ska hämta upp M. Sedan är det hem för läxläsning innan det är dags att hoppa in i bilen igen och köra till fotbollsträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0