det blidde andra bullar

Idag blev detinge bullbakande. hittade inte alla indgidienserna :( Men men ska få lite hit skickad av min kära mor <3 sedan så ska jag leta reda på lite andra saker. Så det blev att göra kladdkaka istället. Mendet var ju inte helt lätt det heller. För det första så hittade jag inte kakao!!! och sedan när jag väl hittade det så kostade det 13 DOLLAR! det är typ 100 svenska kronor! för ett paket kakao! Inte klokt. Hittade det iaf på en annan bukit för 1.89 dollar, lite skillnad. undra vad det var för speciellt med den första???

Ikväll har iaf min LCC varit här, därav bakandet :) Tror min värdmamma uppskattade det mest av alla. :D Så det lär ju bli flera gånger.

Imorgon ska jag ta mig i kragenoch försöka komma igång lite med pluggandet. Ska gå och skriva in mig på ett comunity collage imogon så får vi se hur det slutar :D

Nu ska det sovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0