En vecka!

Nu har jag varit hos familjen i en hel vecka! Och jag tycker att det har gått riktigt bra! Trivs och allt. Igår åkte A tills sin pappa, så det var bara jag och mina värföräldrar kvar hemma.
Så på kvällen åkte vi till en jättefin och mysig italiensk resturang och åt supergod mat och ännu godare dessert :P Kvällen avslutade vi slappandes i soffan framför TV:n valde att se valentines day :D Den var riktigt bra. En typisk Jenny film som David skulle ha sagt.

Nu sitter jag i mitt rum och slappar lite. Funderar på vad jag ska göra idag. Kanske ta och leta upp shoppingmallet som låg en liten bit härifrån. De har ju både H&M och forever21 där. Känner att jag är i behov av kläder. Min garderob nästan ekar...


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh vad härligt att du verkar trivas! East with the shopping!!:) puss!

2010-08-28 @ 21:30:32
URL: http://honungens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0