Helt galen helg, men ack så UNDERBAR!

I lördags hade jag min hej då fest. Började med att alla som kom fick gå en liten tipspromenad, med frågor som bara handlade om MIG :D Hehe sjukt kul att göra frågorna.

Sedan var det massa mat som skulle ätas. Tack och lov så hade vi lite partytält så att folk även kunde sitta ute även fast det regande. Alla fick inte plats innomhus :S

Åt massa goda kräftor och rökta räkor. Kommer ju inte få gå på någon kräftskiva innan jag åker :(

Mot småtimmarna drog partyt igång ordentligt! Mycket skratt och glada miner. Hade det riktigt trevligt! Höll på ett tag inpå småtimmarna. Dagen efter var dock inte lika rolig. Och det var jag nog inte ensam om att tycka. Hittade bland annat älsk sovandes på toalettgolvet...

Kan inte beskriva denna kväll mer än att den var riktigt lyckat! Tack alla som kom och gjorde mig sällskap! Kommer sakna er alla när jag är borta i det stora landet i väst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0