Hemskt avslut på en mindre rolig kväll.

Igår var det middag ute med nästan hela familjen. Var helt ok. Förutom att det var typ ingen som pratade med en.... Men men maten var jättegod så jag siktade in mig på den istället. Måste dock tillägga att mina värdföräldar var trevliga.

Sen igår efter att jag och T hade sett en bra men jobbig film (blood dimonds) så hade jag an SKIT jobbig dröm. Drömmde att jag tappade tänderna. Det är inte första gången jag drömmer om det. detta var på lördagen innan jag skulle åka till the US. fick panik eftersommin försäkring gäller på allt UTOM tänder här i usa... Kunde bokstavligen plocka ut tänderna. PANIK!
Hatar att drömma om att jag tappar mina tänder. Usch fy och blä!

Lite roligare nu. Idag kommer A hem efter att ha spenderat sin helg hos sin pappa. Så när han kommer hem så ska vi gå bort till poolen och bada och ha skoj :D Det ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Ja men att man tappar tänderna i drömmar står ju för en förändring, det är bara att komma ihåg nästa gång det händer att det bara är en dröm så är det inte lika jobbigt.

2010-08-29 @ 21:09:58
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Låter som en hemsk dröm Jenny!

Absolut, det får vi kolla upp :D

2010-08-29 @ 23:38:03
URL: http://aupairelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0