Mindre än en vecka kvar

Nu är det mindre än en vecka kvar tills dess att jag åker till min nya familj i USA. Började packa lite smått igår och insåg att jag måste ha flera kartonger :S Så ska strax ner och lensa alla matbutiker här i Gnesta på banankartonger, om de nu har några att ge mig.

Ska hämta upp Madde snart oxå. Vi ska ha en liten mysig fika tillsammans. Kommer att sakna alla mina underbara vänner här hemma. Men förhoppningsvis så kommer jag få massa nya på andra sidan :D

Just det angående min lilla fest jag hade. Fick massa fina adjö-presenter av mina vänner. Fick bland annat två böcker. Så nu har jag lite att läsa. Liten pengar och massa vin! (kommer att bli en liten alkis sista veckan nu...)Och av älsk fick jag ett supergulligt 1000-bitars pussel med ett motiv av oss på :D Så fiiiiiint. Kommer att vara sysselsatt därborta vill jag lova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0