Sista dagen

Imorgon åker jag till USA. Känns hel konstigt. Vill men samtidigt inte. Lite kluven kan man lugnt säga. Men det kommer nog gå strålande när jag väl är där :D

Igår hade vi en liten avskedsmiddag för mig kombinerat med födelsedagsmiddag för morfar <3 i Trosa. Riktigt god mat och dryck blev det. Kom fram till att jag har ätit ute varje dag denna vecka. Hmm inte så bra för ekonomin min kankse...

Minälskade HUbbe är fortfarande borta. Drömmer om att jag hottar honom varje natt. Vart ute nu en snabbis och skramlat med lite mat och ropat på honom, men utan resultat :( Hoppas att han lever och inte är allt för rädd. min sötis kisse. Mini sitter här på balkongen med mig och hjälper till att spana efter honom.

Hem strax oxh packa väska, sedan blir det mera kattletande innan jag drar upp till stan.
Om 24 timmar har jag chekat in på arlanda och förmodligen boardat oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0