17 december

Igår var det en slapp dag. Det hade kommit mindre än en halv centimeter med snö. Men det räckte för att skolorna skulle stängas helt. Så jag fick lite sovmorgon igen. Vaknade runt kvart över nio av att en söt liten pojken kom nerkrypandes i sängen med iskalla fötter :D
Låg och slappade lite i sängen och kollade på tv tillsammans. Sedan gick vi ner och åt frukost.
Vi gjorde inte så mkt på dagen, slappade mest. Men vi hann med att baka lussebullar och spela lite wii. Spelade något bilrace spel. Tyckte det var sådär. Förstod inte på hur man skulle köra riktigt men av någon konstig anledning så tog jag ledningen. Från att ha legat under med 0-4 till att ta ledningen med 6-4. Tyckte vi kunde ha slutat där :P

Teresa och Rob kom hem tidigare oxå. Kändes mer som en helg än en torsdag. Och idag är det sovmorgon igen då skolorna ha försening på 1 timma. Sedan börjar ju vinterlovet idag. Så Alexander går bara i skola till kvart i 12. Slappt!

Ska försöka att ge mig ut och shoppa lite undertiden han är i skolan. Insett att jag inte kommer hinna att åka iväg och skriva klart mitt prov. Så jag får göra det i början av januari istället.

Snart kommer sötis hit oxå! Inte alls många dagar kvar nu! <3


Härligt nybakade lussekatter


Kommentarer
Postat av: Mammi

Fiiiiiiiiiiiiiiiina, hoppas de var goda också.

2010-12-17 @ 17:12:16
Postat av: johannah

såå gott! försökte mej på att laga såna till jul, dom blev bara hårda stenklumpar.. men dom smakade saffran i alla fall (:

2011-01-11 @ 02:15:40
URL: http://jojigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0