Äntligen fredag!

 Tror inte jag har längtat efter en fredag så mkt som jag har gjort med denna. Äntligen så börjar man få ett sociealt liv utanför familjen! Så ikväll blir det bio/bowling med mina två svenskar :D  Och imorgon bär det av till IKEA! Tjoho!

Har precis kommit hem från gymmet. Hårt pass som vanligt, men förhoppningsvis ger det resultat. Ställde mig på vågen igår, och den måste verkligen visa fel, för enligt den väger jag 85kg. Vilket innebär att jag gått upp mer än 15kg sedan jag kollade sist :S
Har bara 3 pass kvar med min PT. Ska se om jag har lite pengar undangömt någonstans för jag vill forsätta med henne! Känns så mkt bättre att träna med henne än vad det är att träna själv.

Ne hoppa in i duschen och ta tag med min college ansökan, åka över dit och se vad de är exakt jag måste göra nu. Suck vad jobbigt...

Just det, vi klädde granen igår :D Så fiiiin!




Vår fina gran! Oj JA den är äkta! Inge plastskit här inte!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Skippa vågen, fram med måttbandet.... Kanonfin gran, ser ut som vår brukar = )

2010-12-11 @ 16:11:54
Postat av: david

är det inte lite för lite pynt i granen? man ser ju fortfarande det gröna i den ;)

2010-12-12 @ 12:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0