Dan före (dan före) doppardan!

^^ Beror på om man räknar med den 24:e eller den 25:e....

Idag känns dets om om jag har bott i köket. Eller jag flyttade dit redan igår kväll. Började kvällen med att rulla köttbullar, mjuk pepparkaka och göra rödbetssallad. Idag har jag älsk och Alexander fixat knäck, jansons frestelse, lite mer köttbullar, pepparkakor. Ska även försöka göra någon choklad fudge.

Måste även börja slå in mina julklappar. Har inte börjat med en enda. Tur att de inte behöver vara klara förrens på lördag :D fördelen med att fira den 25:e man har en extra dag!

Känns lite konstigt att inte fira jul med familjen iår. Har alltid firat med min familj. Men nån gång ska väl vara den första. kommer att sakna dem!
Hoppas att de kommer att sända Kalle och hans vänner på internet imorgon så man får lite julkänsla!

Kanske dra iväg till butiken och inhandla det sista till julbordet?


Kommentarer
Postat av: Fia

knappt en halvtimme kvar till julafton och jag har precis lagt mig. Kommer kännas tomt imorgon utan dig =( men inte en lugn stund blir de med dina missar i huset... Vart inge granletande i skogen heller, daniel undra om jag verkligen orkade pulsa runt i skogen... de slutade med att jag köpte en på statoil. Lite sömn nu å sen full rulle imorrn. Hälsa alla och krama david. Puss å kram <3

2010-12-23 @ 23:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0